Mindre att ordna

Nu kan även band till festen och vigselringar bockas av på bröllopslistan :) det där med ringar har varit jättesvårt . Haft jättesvårt för att hitta 2 nya ringar men nu är dom betalda och klara och jag älskar dom !! Bara längtar tills jag får använda dom :)
Många saker börjar falla på plats nu och nu börjar jag känna mig lugnare.

Haft någon sorts konstig magbakterie under helgen. Vakna på fredagsnatten och mådde väldigt illa. Det fortsatte att hålla i sig hela lördagen men Inge spya. På kvällen när jag gick och la mig fick jag sjukt ont i magen. Har fortfarande ont i magen men det händer lixom inte så mycket mera än så. Vete fasiken va det är för nått. Hoppas på att det går över snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0