13/5

Förra söndagen tog jag lilla teroristen här hemma under armen och åkta ner till mamma & pappa i spanien för en vecka. Va riktigt skönt att komma ner till värmen. Vill inte åka ner i sommar då det är dundervarmt där nere och jag kommer va höggravid. Så det va lagom nu.
Vi bada och sola hela dagarna och fick lite färg på oss innan det va dax att åka hem tillbaka.Smilla va mest nöjd över att hon kunde bada själv i poolen med hjälpa att puffar på armarna. Fick ju knappt upp henne ur poolen. Skillnad från förra året då hon va i stortsett livrädd för vattet :)
 
Nu känns det verkligen som jag kan börja räkna ner dagarna jag har kvar på jobbet oxå. 7 veckor kvar att jobba, och då är det endast 3 av dessa veckor som är hela veckor. Min kropp tackar mig mycket för att den ska få vila i några veckor innan det är dax för nästa fight :) Känns konstigt att det inte är allt förlänge kvar tills en ny liten prinsessa flyttar in hos oss..  Det är allt tur att det är ett tag kvar än tills hon kommer då det är 3 sovrum som ska göras om och i ordning så det passar alla. Men det får helt enkelt ske när det är dåligt väder ute och det inte plattorna och marken som tar all tid. 
 
Till helgen ska min brosson konfirmera sig så vi ska ta oss en tur till borås. Känns helt konstigt att denna lilla unge som för bara några år sedan satt i blöja och hade balleringa choklad i hela ansiktet helt plötsligt blivit en stor tonåring.. Va hände ??? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0